Logopeda

 

Diagnoza logopedyczna


Każdego roku we wrześniu logopeda przeprowadza badanie sondażowe w klasach pierwszych.          Po zdiagnozowaniu u dziecka wady wymowy logopeda przekazuję pisemną informację dla rodzica.    Po otrzymaniu informacji Rodzice zainteresowani terapią logopedyczną powinni zgłosić się na konsultacje i ustalić zasady współpracy.


Terapia

Terapia logopedyczna prowadzona jest indywidualnie lub w grupach 2-4 osobowych. Na zajęciach logopedycznych wykorzystywane są metody dydaktyczne oparte na zabawie oraz nowoczesne formy terapii multimedialnej.


Współpraca z rodzicami

 
Terapia logopedyczna jest procesem. Jej skuteczność zależy od współpracy logopedy z dzieckiem oraz rodzicem. Spotkanie z logopedą nie jest wystarczającym elementem terapii. Dlatego bardzo ważne jest zaangażowanie rodziców w systematyczne ćwiczenie z dzieckiem. W tym celu logopeda po każdych zajęciach zapisuje w zeszycie ucznia zestaw ćwiczeń jakie powinien wykonywać codziennie do kolejnego spotkania. Brak ćwiczeń to brak postępów w terapii. Rodzice mają również możliwość skorzystania z zajęć otwartych, na których mogą przyglądać się, na czym polega terapia i jak poprawnie wykonywać ćwiczenia. Logopeda udzieli również odpowiedzi na pytania w godzinach konsultacyjnych.


Stały kontakt z logopedą i zaangażowanie się Rodziców w program terapii pomoże osiągnąć sukces dzieciom. Dlatego zapraszamy Państwa do systematycznego zaglądania do zeszytów oraz konsultacji.

 

 

Godziny pracy logopedy w roku szkolnym 2015/2016

 

Godziny

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

piątek

7.30-8.15

Zaj. rewalidacyjne

 

Zaj. rewalidacyjne

 

 

8.20-9.05

kl. II b / Igr

 

kl. II a / I gr

 

 

9.10-9.55

Zaj. indywidualne

 

 

 

Kl. II b/ II gr

10.00-10.45

 

 

kl. II a / II gr

Kl. IV b

 

11.00-11.45

 

kl. I b

kl. I a

Kl. I c

Zaj. indywidualne

12.00-12.45

 

 

 

Kl. III a

Kl. III b

13.00-13-45

 

kl. VI b

 

 

Kl. III a

                                                                                      mgr Agnieszka Galla

Artykuły